3 barbati la carciuma

Posted: 12 Iulie 2011 in Sportive
Etichete:, , , ,

Se intalnesc trei barbati in carciuma si incep sa se planga de nevestele lor:
Spune unul:
– Eu cred ca nevasta mea ma inseala cu un jucator de tenis, ca am gasit o racheta de tenis sub pat…
Al doilea spune:
Eu cred ca nevasta-mea ma inseala cu un fotbalist, ca am gasit o pereche de pantofi de fotbal care nu-mi apartin…
Al treilea:
– Si nevasta-mea cred ca ma inseala cu un cal, ca am gasit un jockey sub pat…

Lasă un răspuns

