La divort

Posted: 12 Iulie 2011 in Cu judecatori

 -Ia spuneti, de ce vreti sa divortati de sotia dvs?

-Pentru ca fumeaza in pat.

-Hai, dom’le, sa fim seriosi, asta nu-i un motiv intemeiat.

Da, da’ sotia mea imi foloseste urechea pe post de scrumiera.

 

Tiganul si tiganca la divort

Tiganul si tiganca se duc la avocat pt. un divort.

Avocatul: Pirando de ce vrei sa divortezi?

Piranda: Pai domnule avocat uite sotul nu ma mai satisface.

Avocatul: Cum asa? Cati centimetri are?

Piranda: 22 cm.

Avocatul (mirat): Si cu o asemenea marime nu va satisface?

Piranda: Pai 10 cm burta mea, 10 cm burta lui, ce sa fac cu 2 cm..

Doi batrani la divort

Doi batrani de 108 si 105 ani divorteaza la tribunal

-Vreti sa divortati?

-Da

-De ce ati asteptat pana la varsta asta

-Am asteptat sa ne moara copiii sa nu fie o trauma pentru ei.

Divort cu dieta

 

– Draga mea, ce-ai mai slabit! Cum ai facut?

– Draga, ma tot cert cu barbatu-meu.

– Si de ce nu divortezi draga?

– Mai am de slabit doua kilograme.

 

Lasă un răspuns

