Dume de betivi

Posted: 13 Iulie 2011 in Cu betivi

Betivule, iar vii la ora asta acasa?

– Nu draga, zice omu’ tragandu-si pantalonii la loc, acuma plec.

*********

Un betiv se intoarce la bar si il intreaba pe barman:

– Ai vazut cumva daca prietenul meu a fost pe aici ?

Barmanul ii raspunde:

– Da acum cateva ore a trecut pe aici.

Betivul mai intreaba:

-Vrei sa fii amabil sa imi spui daca am fost si eu cu el ?

*********

Un betivan vine la doctor si ii spune ca este bolnav.

Doctorul il consulta, dupa care ii spune:

– Nu pot sa pun diagnosticul maladiei dumneavoastra. Cred ca de vina este alcoolul.

– Nici o problema, domnule doctor, am sa vin cand sunteti treaz !

Lasă un răspuns

